al contingut a la navegació Informació de contacte

SERVEI DE DEIXALLERIA MÒBIL

serveis

DILLUNS 20 NOVEMBRE 2023

Donat que se’ns ha ofert el servei de la deixalleria mòbil des del Consell Comarcal, hem cregut convenient oferir-lo als vilatans. S’obrirà un calendari anual des del Consell Comarcal, del que anirem informant quan pertoqui.

El servei consisteix en la recollida controlada de residus domiciliaris reciclables que no poden ser recollits amb el servei de recollida d’envasos lleugers, paper i cartró, vidre, orgànica i fracció resta. D’aquesta manera no caldrà traslladar-los personalment a les deixalleries comarcals de les Borges o Juneda.
Quins residus s’hi recullen?
S’hi podran dur varietat de residus resumits en les pàgines que us adjuntem. Han de ser de la mida que serien fàcilment transportables al nostre vehicle particular. Com per exemple: electrodomèstics fins a la mida d’un microones.
No s’hi acceptaran voluminosos com matalassos, sofàs, somiers, neveres, rentadores, vidres grans o mobles, ja que aquets seran recollits pel servei de recollida de voluminosos mensual del municipi.
Aquest mes, els dies que vindrà seran el 23 i 24 de novembre.
📌A causa de la fira de l’oli, aquest mes estarà ubicada al magatzem de l'Ajuntament.
🕛L'horari serà el següent:
👉 9:00h a 13:00h i de 15:00h a 17:00h
Demanem per favor que es faci un bon ús del servei perquè no ens veiem obligats a retirar-lo. Només es podran dipositar les coses de poc volum que indiquem aquí.

Galeria d'imatges